Στο πλαίσιο της συνεχούς επιμόρφωσής της, έχει καταρτιστεί στην αντιμετώπιση όλων των ειδών μαθησιακών δυσκολιών (Μαθησιακές Δυσκολίες, Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, Νοητική Υστέρηση, Διάσπαση Προσοχής -Υπερκινητικότητας ΔΕΠ-/Υ, Αυτισμός, Αισθητηριακές και Φυσικές Ανεπάρκειες, Συναισθηματικές Διαταραχές κλπ).
Από το 2008 έως και το 2010, εργάστηκε ως Εκπαιδευτικός Ενισχυτικής Διδασκαλίας σε Δημόσια Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Από το 2011 έως και το 2022, εργάστηκε ως Εκπαιδευτικός σε Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης. Έκανε πρακτική άσκηση στο Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο (ΕΝΕΕΓΥΛ) Καλαμάτας και στη συνέχεια εργάστηκε ως Ειδική Εκπαιδευτικός παρέχοντας παράλληλη στήριξη σε μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Κύριο μέλημά της αποτελεί η διαρκής κατάρτιση και ενημέρωση της με την παρακολούθηση αναγνωρισμένων πανεπιστημιακών εκπαιδευτικών προγραμμάτων επιμόρφωσης, όπως της «Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης», της «Σεξουαλικής Αγωγής», καθώς επίσης με τη συμμετοχή της σε Διεθνή Σεμινάρια που αφορούν στην ολιστική προσέγγιση της εκπαίδευσης των παιδιών και εφήβων.