Έχει εξειδικευτεί στη Συμβουλευτική παρέμβαση σε παιδιά νηπιακής, παιδικής και εφηβικής ηλικίας καθώς και στη Συμβουλευτική Γονέων από το Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής. Είναι κάτοχος επάρκειας για τη χορήγηση και ερμηνεία του ΑθηνάΤεστ και του ΕΔΕΠΠΕ (Ερωτηματολόγια Διαπροσωπικής και Ενδοπροσωπικής Προσαρμογής Παιδιού και Εφήβου). Έχει λάβει θεωρητική εκπαίδευση στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ABA)- πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με αυτισμό.
Έχει εκπονήσει και παρουσιάσει εργασία στο 1ο συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας στην Αθήνα με θέμα: Αναγνωστική ικανότητα σε συνάρτηση με βραχύχρονη μνήμη και μνήμη εργασίας, σε δείγμα μαθητών πρώτης σχολικής ηλικίας (2015) , υπό την εποπτεία της Επίκουρης καθηγήτριας Μαθησιακών Δυσκολιών Φωτεινής Πολυχρόνη.
Έχει πραγματοποιήσει 6μηνη πρακτική άσκηση στα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού Αττικής , καθώς και στο ίδρυμα Θεοτόκος. Έχει εργαστεί ως παιδοψυχολόγος στο Κέντρο Παιδιού και Εφήβου στο Μαρούσι Αττικής.
Από το 2017 έως τώρα εργάζεται ως ψυχολόγος σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά σχολεία της Καλαμάτας στα ΣΔΕΥ ( Σχολικά Δίκτυα Εκπαίδευσης και Υποστήριξης).