Εργαστήρι Ψυχοκινητικής & Μουσικοκινητικής Αγωγής Εμψύχωση Συναισθηματικής Νοημοσύνης & Έκφρασης Παιδιών (2 -12 ετών)

Ψυχοκινητική αγωγή

Μέσω της κίνησης, τα παιδιά εξερευνούν το σώμα τους στο χώρο και αναπτύσσουν σχέση με τον ρυθμό. Οι μαθητές βρίσκουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τον εαυτό τους και να αντιληφθούν τις ικανότητές τους ενώ αναπτύσσονται.

Τι προσφέρει η ψυχοκινητική αγωγή;

  • Αλληλεπίδραση μεταξύ διαφορετικών κινητικών και ψυχικών λειτουργιών
  • Αλληλεπίδραση ανάμεσα στην κίνηση και στη σκέψη
  • Αίσθηση του χώρου και του χρόνου
  • Οπτικο-κινητικός συντονισμός
  • Δυναμική και στατική ισορροπία
  • Ελεύθερη κίνηση
  • Ορθοσωμική Αγωγή

Τι επιτυγχάνεται στο εργαστήρι ψυχοκινητικής αγωγής;

  • Συνεργασία, αλληλοαποδοχή, αλληλοσεβασμός
  • Προσπάθεια, άσκηση, ικανοποίηση
  • Αυτοπειθαρχία, σεβασμός στους κανόνες

Μουσικοκινητική Αγωγή

Με την μουσικοκινητική αγωγή τα παιδιά βιώνουν μέσα από το σώμα και την κίνησή του, τους νόμους της μουσικής, της μετρικής, του λόγου και του χώρου. Πρόκειται, ουσιαστικά, για μία ολοκληρωμένη αγωγή που αντιλαμβάνεται το παιδί ως σωματικό, πνευματικό και ψυχικό όλον.

Τι προσφέρει η μουσικοκινητική αγωγή;

  • Όξυνση των αισθήσεων
  • Επαφή με αισθητικές μορφές
  • Αυτοπειθαρχία
  • Αυτοεκτίμηση
  • Οργανογνωσία, ρυθμός, μελωδία, χορός
  • Μουσική ευαισθητοποίηση

Ποιοι είναι οι στόχοι του προγράμματος;

  • Αίσθηση του χώρου και του χρόνου
  • Γνώση σώματος
  • Δημιουργικότητα και φαντασία
  • Ρυθμική αντίληψη
  • Μουσική μνήμη

Βιωματικά εργαστήρια συναισθηματικής νοημοσύνης για παιδιά

Τα παιδιά αναπτύσσουν σημαντικές δεξιότητες για την ζωή τους, ανακαλύπτοντας τον εαυτό τους και τον κόσμο γύρω τους, μέσα από διάφορους τρόπους έκφρασης, όπως είναι:

  • Το συμβολικό παιχνίδι
  • Η ζωγραφική
  • Ο αυτοσχεδιασμός και
  • Το παιχνίδι ρόλων

Ποιοι είναι οι στόχοι του προγράμματος;

  • Αναγνώριση δυνατοτήτων εαυτού
  • Έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων
  • Ενίσχυση της συνεργασίας
  • Αποτελεσματική επικοινωνία στο πλαίσιο της ομάδας

Τι επιτυγχάνεται στο πρόγραμμα;

  • Σχέση με τον εαυτό
    • Αυτό-εικόνα, ενίσχυση αυτοπεποίθησης
    • Διαχείριση της επιτυχίας/αποτυχίας
  • Συναίσθημα και Διαχείριση
    • Κατανόηση & έκφραση βασικών συναισθημάτων στον εαυτό μου και στους άλλους
    • Αποδοχή και χειρισμός δύσκολων συναισθημάτων (φόβος, λύπη, θυμός)
  • Σχέση με τους άλλους
    • Ενσυναίσθηση (κατανόηση των συναισθημάτων των άλλων, σωστός χειρισμός της διαφορετικότητας)
    • Κοινωνικές δεξιότητες (ομαδικότητα, συνεργασία, χειρισμός διαφωνιών, καλλιέργεια δεσμών)